گروه خودروسازی ایران خودرو در آخرین طرح فروش خود، رانا پلاس را با موتور جدید EC5 را عرضه خواهد کرد. این موتور قدرت مند که برای تولید K132 به داخلیسازی فراتر از ۹۰درصد رسیده است، بهزودی در زیر کاپوت رانا پلاس قرار میگیرد. ایرانخودرو میخواهد بهجای پیشرانه TU5 از پیشرانه EC5 در این خودرو استفاده کند. پیشرانه EC5 در اصل نمونه ارتقایافته TU5 توسط گروه PSA است که همچنان در محصولات پژو و سیتروئن استفاده میشود

گروه خودروسازی ایران خودرو در آخرین طرح فروش خود، رانا پلاس را با موتور جدید EC5 را عرضه خواهد کرد.
این موتور قدرت مند که برای تولید K132 به داخلیسازی فراتر از ۹۰درصد رسیده است، بهزودی در زیر کاپوت رانا پلاس قرار میگیرد.
ایرانخودرو میخواهد بهجای پیشرانه TU5 از پیشرانه EC5 در این خودرو استفاده کند.
پیشرانه EC5 در اصل نمونه ارتقایافته TU5 توسط گروه PSA است که همچنان در محصولات پژو و سیتروئن استفاده میشود
لینک کوتاه پست :