تبلیغات بنری
آمار بازدید اینترنتی هر قسمت برنامه رشیدپور به ۶۰۰-۷۰۰ بازدید رسیدهبرنامه «اتفاق» که شب‌های رمضان هرشب با اجرای رضا رشیدپور از شبکه سه سیما پخش می‌شود، ظاهرا تا اینجای کار وضعیت مناسبی در جذب مخاطب ندارد.به گزارش بولتن نیوز این برنامه با گذشت بیش از ۱۵قسمت هنوز هیچ بازخورد جدی در فضای مجازی نیافته و طبق آمار بازدید تلوبیون، در بازدید اینترنتی با اقبالی بسیار کمتر از برنامه‌های معمولی و ارزان‌قیمت تلویزیون روبه‌رو شده است.این در حالی است که «دورهمی»…
شکست «اتفاق» رضا رشیدپور در جذب مخاطب


آمار بازدید اینترنتی هر قسمت برنامه رشیدپور به ۶۰۰-۷۰۰ بازدید رسیده

برنامه «اتفاق» که شب‌های رمضان هرشب با اجرای رضا رشیدپور از شبکه سه سیما پخش می‌شود، ظاهرا تا اینجای کار وضعیت مناسبی در جذب مخاطب ندارد.

به گزارش بولتن نیوز این برنامه با گذشت بیش از ۱۵قسمت هنوز هیچ بازخورد جدی در فضای مجازی نیافته و طبق آمار بازدید تلوبیون، در بازدید اینترنتی با اقبالی بسیار کمتر از برنامه‌های معمولی و ارزان‌قیمت تلویزیون روبه‌رو شده است.

این در حالی است که «دورهمی» بیش از ۲۰هزار بار در تلوبیون تماشا می‌شود و هر قسمت از «عصر جدید» تا زمانی که روی آنتن بود بین ۳۰_۴۰ هزاربار دیده می‌شد. حتی یک برنامه گفتگومحور کم‌خرج، اما با ایده جذاب مثل «مرگ» در شبکه چهار می‌تواند بیش از ۴۰برابر برنامه رشیدپور در باکس پرمخاطب شبکه ۳ دیده شده. آماری که نشان می‌دهد همچنان ایده‌های جذاب بسیار بیشتر از مجریان در جذب مخاطب موثرند.