1 ​ 2 قیمت خودرو سایپا در بازار امروز شنبه 19 مهر ماه 99

واضح | پورتال خبری و سبک زندگی

قیمت خودرو سایپا در بازار امروز شنبه 19 مهر ماه 99

قیمت خودرو,قیمت خودروهای سایپا,شنبه 19 مهر 99,

جدول قیمت خودرو سایپا در بازار امروز شنبه 19 مهر ماه 99 را مشاهده میکنید.   پراید 111 : 122 میلیون تومان   پراید 131 : 104 میلیون تومان   پراید 132 : 106 میلیون تومان   پراید 151: 110 میلیون تومان    تیبا: 155 میلیون تومان   تیبا2: 168 میلیون تومان تیبا 2 پلاس: 173 میلیون تومان   ساینا: 170 میلیون تومان کوییک دنده ای: 178 میلیون تومان کوییک R دنده ای: 184 میلیون تومان وانت زامیاد: 260 میلیون تومان وانت زامیاد گازسوز: 269 میلیون تومان وانت زامیاد دیزل: 283…

تبلیغات بنری
جدول قیمت خودرو سایپا در بازار امروز شنبه 19 مهر ماه 99 را مشاهده میکنید.   پراید 111 : 122 میلیون تومان   پراید 131 : 104 میلیون تومان   پراید 132 : 106 میلیون تومان   پراید 151: 110 میلیون تومان    تیبا: 155 میلیون تومان   تیبا2: 168 میلیون تومان تیبا 2 پلاس: 173 میلیون تومان   ساینا: 170 میلیون تومان کوییک دنده ای: 178 میلیون تومان کوییک R دنده ای: 184 میلیون تومان وانت زامیاد: 260 میلیون تومان وانت زامیاد گازسوز: 269 میلیون تومان وانت زامیاد دیزل: 283…
قیمت خودرو سایپا در بازار امروز شنبه 19 مهر ماه 99

جدول قیمت خودرو سایپا در بازار امروز شنبه 19 مهر ماه 99 را مشاهده میکنید.

 

پراید 111 : 122 میلیون تومان

 

پراید 131 : 104 میلیون تومان

 

پراید 132 : 106 میلیون تومان

 

پراید 151: 110 میلیون تومان

 

 تیبا: 155 میلیون تومان

 

تیبا2: 168 میلیون تومان


تیبا 2 پلاس: 173 میلیون تومان

 

ساینا: 170 میلیون تومان


کوییک دنده ای: 178 میلیون تومان


کوییک R دنده ای: 184 میلیون تومان


وانت زامیاد: 260 میلیون تومان


وانت زامیاد گازسوز: 269 میلیون تومان


وانت زامیاد دیزل: 283 میلیون تومان


چانگان: 620 میلیون تومان


کیا سراتو 2000: 1050 میلیارد تومان


سیتروئن ( c3 ): 1,150 میلیارد تومان

 

 

 امیر حسین کاکایی با انتقاد از نحوه قیمت‌گذاری خودرو در شورای رقابت، اظهار داشت:

 

در حال حاضر نیازی نیست که به صورت دقیق گذشته را بررسی کنیم، با یک بررسی ساده متوجه می‌شویم که تنها در دو سال گذشته، بیش از 40 هزار میلیارد تومان خسارت روی دوشخودروسازان سنگینی می‌کند و هم‌چنان نیز ادامه دارد.



عضو هیأت علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت افزود: ضمناً باید از اعضای شورای رقابت پرسید که هدف از قیمت‌گذاری دستوری در این شورا چه بوده است؟ اگر هدف کنترل قیمت خودرودر بازار بوده که مردم شاهد نابسامانی این بازار هستند، لذا روش فعلی شورای رقابت که به عنوان حمایت از مصرف‌کننده مطرح است، کاملاً اشتباه است، نیازی به ارائه تئوری نیز ندارد و با نگاهی گذرا به بازار خودرو، همه چیز عیان است.


خسارت وارده به صنعت خودرو در طی دو سال، از یارانه یکسال مردم بیشتر است