امروز جمعه 15 تیر 1403 شما در واضح نيوز هستيد
کد خبر 2505 سه شنبه 12 تیر 1403 - 10:41 66 0
+ -

یورو ۲۰۲۴؛ رونالدو پنالتی خراب کرد ولی پرتغال با درخشش کاستا حریف فرانسه در یک‌چهارم نهایی شد

یورو ۲۰۲۴؛ رونالدو پنالتی خراب کرد ولی پرتغال با درخشش کاستا حریف فرانسه در یک‌چهارم نهایی شد
واضح نیوز: تیم‌های ملی فرانسه و پرتغال روز دوشنبه اول ژوئیه (۱۱ تیر ۱۴۰۳) با برتری مقابل حریفان خود توانستند مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ را پشت سر بگذارند و به جمع ۸ تیم برتر اروپا بپیو

واضح نیوز: تیم‌های ملی فرانسه و پرتغال روز دوشنبه اول ژوئیه (۱۱ تیر ۱۴۰۳) با برتری مقابل حریفان خود توانستند مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ را پشت سر بگذارند و به جمع ۸ تیم برتر اروپا بپیوندد.

به گزارش واضح نیوز؛ در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، تیم‌های فوتبال پرتغال و اسلوونی ساعت ۲۱ به وقت آلمان، به مصاف یکدیگر رفتند.

حملات تیم ملی پرتغال در نیمه اول بازی موقعیت‌های خطرناکی در محوطه جریمه اسلوونی به وجود آورد اما هیچکدام حاصلی نداشت. حتی ضربه ایستگاهی رونالدو در دقیقه ۳۳ بازی نیز از بالای دروازه به بیرون رفت و شوت زمینی پالینیا در آخرین دقیقه نیمه نخست از کنار دروازه اسلوونی گذر کرد.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال نهایت مهارت و استعداد خود را در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسلوونی به نمایش گذاشت. این بازیکن با وجود رکوردشکنی ۱۴ گل زده در ادوار مختلف مسابقات جام ملت‌های اروپایی، در این بازی هم موفق به گلزنی نشد. رونالدو در دقایق پایانی وقت اضافی اول بخت مسلم خود را با هدر دادن یک پنالتی حساس از دست داد

ديدگاه خود را بنويسيد

  • ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط تيم مديريت در وب منتشر خواهد شد.
  • پيام هايي که حاوي تهمت يا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پيام هايي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش