امروز شنبه 16 تیر 1403 شما در واضح نيوز هستيد

جديد ترين ها

مشاهده همه
کد خبر 2244 جمعه 12 آبان 1402 - 16:33 1023 0
+ -

زمان واریز مستمری کمیته امداد امام خمینی آبان ۱۴٠۲ اعلام شد + تاریخ

 زمان واریز مستمری کمیته امداد امام خمینی آبان ۱۴٠۲ اعلام شد + تاریخ
زمان واریز مستمری کمیته امداد امام خمینی آبان 1402  مستمری کمیته امداد برای مددجویان این سازمان در ماه گذشته (مهر)  سر موقع (۲۹مهر) واریز شده بود.   امید است مستمری مددجویان کمیته

زمان واریز مستمری کمیته امداد امام خمینی آبان 1402 

مستمری کمیته امداد برای مددجویان این سازمان در ماه گذشته (مهر)  سر موقع (۲۹مهر) واریز شده بود.   امید است مستمری مددجویان کمیته امداد آبان 1402 هم سر موقع به حساب مددجویان این سازمان واریز شود. مبلغ مستمری کمیته امداد خمینی برای هر نفر ۷۷٠ هزار تومان و برای دو نفر ۱ میلیون و ۹٠ هزار تومان، برای سه نفر ۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان است.  

واریز ماه گذشته (مهر) مستمری کمیته امداد 

مستمری مهر ماه 1402 مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به حساب کارت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این عزیزان واریز گردید

 

1402/07/29-00:‌‌09

1نفره: 770/000 تومان

2نفره: 1/090/000 تومان

3نفره: 1/525/000 تومان

4نفره: 1/960/000 تومان

5نفره: 2/410/000 تومان

کمک معیشت ماده 27 به کدام یک از معلولان تعلق خواهد گرفت

طبق قانون حمایت از حقوق معلولان باید ماهیانه مستمری معلولان شدید و خیلی شدید فاقد شغل و درآمد برابر حداقل دستمزد سالانه پرداخت شود، اما این ماده هم به دلیل کمبود بودجه و با توجه به اعتبار تعیین شده به ترتیب الویت، معلولان شدید و خیلی شدید فاقد شغل و درآمد در سه دهک پایین درآمدی 1 و 2 و 3 بانک جامع اطلاعات اقتصادی اجتماعی خانوار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(آزمون وسع) مشمول دریافت کمک هزینه معیشت می‌باشند، 

تنها دلیل اینکه کمک معیشت ماده 27 به همه نمیرسد کمبود بودجه می‌باشد، در قانون حمایت از حقوق معلولان ماده 27 هیچ اشاره‌ای از دهک و آزمون وسع نشده، و این آزمون وسع بر چه اساسی گرفته می‌شود وزارت تعاون و یا سازمان بهزیستی تا الان هیچ توضیحاتی ارائه نداده‌اند 

معلولان با آزمون استخدامی جذب دستگاه‌های مختلف خواهند شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت؛

سازمان اداری استخدامی عزم جدی دارد تا آزمون مستقلی را تا پایان سال ۱۴۰۲ ویژه معلولان برگزار کند.

مقرر است تا قبل از ۱۲ آذر، با هم‌افزایی که در این جلسه است، مقدمات جذب حداقل ۴۰۳۳ نفر را در دستگاه‌ها رقم زنیم.

آمادگی شبکه بانکی برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت

رئیس کل بانک مرکزی:

بانک مرکزی با همکاری شبکه بانکی آمادگی دارد از طریق اعطای تسهیلات ارزان و قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت از آنان حمایت کند.

شهریه معوقه مددجویان بهزیستی به زودی واریز خواهد شد.

شهریه ترم‌های سال گذشته به ویژه ترم مهر، برای بسیاری از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی تاکنون واریز نشده است و نگرانی هایی را در پی داشته است.

براساس پیگیری‌های انجام شده قرار است سامانه دانشجویان بهزیستی به آدرس؛ تا ساعت ۱۲ شب ۱۱ آبان فعال باشد و دانشجویانی که هنوز موفق به ثبت شهریه‌های کنونی و گذشته خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه دانشجویان مدارک خود را تکمیل کنند.

پاسخ وزیر کار در مورد پرداختِ معوقاتِ مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

وزیر کار در مورد موضوع معوقات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: به محض تامین اعتبار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در حال پیگیری هستیم.

ایلنا نوشت: صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص کم کاری بانک‌ها برای پرداخت وام اشتغال به مددجویان کیمته امداد و بهزیستی گفت: کمیته امداد حضرت امام منابع تبصره ۱۶ خود را سال قبل هزینه کرده بود که در جلسات برگزار شده منابع کافی در اختیار کمیته امداد قرار دادیم و بانکهای عامل متعهد شدند همکاری جامع و لازم داشته باشند و فکر می‌کنم ظرف سه ماه آینده در حوزه کمیته امداد هم شاهد شکوفایی باشیم.

وی همچنین در مورد معوقات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: در حال بررسی هستیم. از شهریور امسال افزایش ۴۰درصد مستمری این مددجویان را اعمال کردیم که کمکی به معیشت آن‌ها می‌شود. در مورد موضوع معوقات نیز به محض تامین اعتبار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در حال پیگیری هستیم.

وزیر کار همچنین در مورد تاثیر تغییرات دهک‌بندی گفت: صدک‌بندی کار امروز نیست و از گذشته بوده و امروز هم وجود دارد.

امکان دارد با این کار برخی که در دهک بالا هستند به دهک پایین بیایند و برخی هم که دهک پایین‌تر هستند بالاتر بیانید.

ديدگاه خود را بنويسيد

  • ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط تيم مديريت در وب منتشر خواهد شد.
  • پيام هايي که حاوي تهمت يا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پيام هايي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش