• شنبه 07 خرداد 1401 - 7:48
  • 155
  • 0 دیدگاه
  • ورزشی ,

ساعت بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید - لیورپول

واضح نیوز ورزشی / جدال رئال و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا امروز شنبه ۷ خرداد ساعت ۲۳:۳۰ بعد از ظهر امروز بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید - لیورپول را مشاهده نمایید.‌ رئال مادرید در
ساعت بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید - لیورپول

واضح نیوز ورزشی / جدال رئال و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا امروز شنبه ۷ خرداد ساعت ۲۳:۳۰ بعد از ظهر امروز بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید - لیورپول را مشاهده نمایید.‌

رئال مادرید در این فصل در لیگ قهرمانان، یک تیم شگفت‌انگیز است؛ تیمی که شاید دقایق زیادی کیفیت مناسبی نداشته باشد و خیال حریفش را از پیروزی راحت کند، اما ناگهان در چند دقیقه ورق را برمی‌گرداند، آن هم با محوریت بنزما؛ مهاجمی که یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبالش را سپری می‌کند.

به گزارش "واضح نیوز" کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید مدعی شد تیمش در بهترین شرایط آماده فینال مقابل لیورپول است.

بازی فوتبال رئال مادرید و لیورپول

برنامه بازی رئال مادرید: "باید خود را آماده کرده و کیفیت بالایی در این دیدار از خود نشان دهیم. ما در بازی های گذشته کیفیت و تعهد تیمی خود را ثابت کردیم و بازیکنان تعویضی توانستند سرنوشت بازی را رقم بزنند. من فکر می‌کنم لیورپول نیز یک بازی فشرده و با کیفیت فردی بالایی ارائه خواهد داد.

ما به خاطر همه اتفاقاتی که پیش از این نیز در موردش صحبت شده، مستحق رسیدن به فینال بودیم؛ مواردی مثل کیفیت فنی، استعداد، تعهد ... تاریخ و سابقه این باشگاه ما را در مواقع دشوار به سمت جلو سوق داده است. ما مستحق صعود به فینال بودیم و اگر می خواهیم نشان دهیم شایسته قهرمانی هستیم، باید فردا این مسئله ثابت کنیم.