امروز دوشنبه 18 تیر 1403 شما در واضح نيوز هستيد

جديد ترين ها

مشاهده همه
کد خبر 2256 جمعه 12 آبان 1402 - 20:18 138 0
+ -

آیا شنبه 13 آبان 1402 تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا آلودگی 

آیا شنبه 13 آبان 1402 تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا آلودگی 
آیا شنبه 13 آبان 1402 تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا آلودگی  به گزارش صدای ایران،خبرگردون نوشت: شاخص آلودگی هوای پاک تا حداکثر ۵۰ است. حداکثر شاخص آلودگی برای هوای سالم نیز

آیا شنبه 13 آبان 1402 تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا آلودگی 

به گزارش صدای ایران،خبرگردون نوشت: شاخص آلودگی هوای پاک تا حداکثر ۵۰ است. حداکثر شاخص آلودگی برای هوای سالم نیز ۱۰۰ است. از ۱۰۱ تا ۱۵۰ نیز هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بوده و زمانی که شاخص آلودگی از ۱۵۰ تجاوز کند هوا برای تمام گروه‌ها ناسالم می‌شود.

با این توصیف شاخص آلودگی ۱۶۵ در روز جمعه برای تمامی گروه‌ها ناسالم بوده و درصورت پایداری وضعیت، در روز شنبه احتمال تعطیل شدن تهران وجود دارد.

سال گذشته با شاخص آلودگی مشابه مدارس تهران به صورت غیرحضوری فعالیت کردند و سایر ادارات همانند روز‌های عادی برقرار بودند.

وضعیت هوای تهران نارنجی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون بر روی عدد ۱۲۵ قرار گرفته است و وضعیت هوا نارنجی و برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۲۱ قرار داشت و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

تهران از ابتدای سال ۸ روز هوای پاک، ۱۶۹ روز هوای قابل قبول، ۴۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۵ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۲۷ روز هوای قابل قبول، ۸۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۸ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

ديدگاه خود را بنويسيد

  • ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط تيم مديريت در وب منتشر خواهد شد.
  • پيام هايي که حاوي تهمت يا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پيام هايي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش