• چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 10:53
  • 7094
  • 0 دیدگاه

اسامی مصدومان و کشته شدگان حادثه واژگونی قطار مشهد یزد

اسامی مصدومان اعزامی حادثه قطار به بیمارستان طبس / اورژانس یزد اسامی مصدومان منتقل شده تاکنون به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس را اعلام کرد. بنا بر اعلام اورژانس یزد تاکنون ۲۵ مصدوم حادثه خروج از خط
اسامی مصدومان و کشته شدگان حادثه واژگونی قطار مشهد یزد

اسامی مصدومان اعزامی حادثه قطار به بیمارستان طبس / اورژانس یزد اسامی مصدومان منتقل شده تاکنون به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس را اعلام کرد.

بنا بر اعلام اورژانس یزد تاکنون ۲۵ مصدوم حادثه خروج از خط قطار مشهد - یزد به بیمارستان طبس منتقل شده‌اند که اسامی آنها به شرح زیر می‌باشد؛

سید علی‌ حسینی

محسن محمد نوری

لیلا جمالی

رباب عبدالقصوری

محسن کلانتری

نیلوفر میرجلیلی

مصطفی میرجلیلی

نگین میرجلیلی

مجتبی بیوکی

معصومه راهور

دانیال زارع

حمید زارع

رباب ناصری

زهرا رحیمی

محمدمهدی بهابادی

علیرضا بهابادی

نوید محتشم نیا

مهرسانا کریمی

سحر یزدانی

سیدعلی حسن‌زاده

ایوب فتاحی

حمیده جعفری

فاطمه سادات سعیدنامه

نرجس قاسم قاضی

مهدی جمالی

اسامی ۸ پیکر شناسایی شده به شرح زیر است:

ابوالفضل زارع ارنانی فرزند قاسم

کیان زارع ارنانی فرزند ابوالفضل

عزت آخوندی فرزند امیر

فاطمه بمانی هنزایی فرزند علی

منیژه میرجلیلی فرزند محمد حسین

مرضیه ساکت یزدی فرزند محمود

فاطمه رحیمی فرزند محسن

کبری میرزایی فرزند یدالله

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: کار تعیین هویت و شناسایی اجساد قربانیان حادثه قطار در حال انجام است و تاکنون ۸ پیکر از این عزیزان شناسایی شده است.

با اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر فریبرز آیتی مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد با اعلام این خبر افزود: از ساعت ۹ شب گذشته که پیکرهای قربانیان این حادثه به پزشکی قانونی یزد منتقل شد ۲۰ نفر از همکاران بدون وقفه مشغول کار در تالار تشریح هستند و تا این لحظه پیکر هشت نفر از این عزیزان شناسایی و تعیین هویت شده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از اجساد با روش‌های معمول قابل شناسایی نیستند انجام فرایند تعیین هویت به انجام آزمایش ژنتیک منوط شد که تا این لحظه ضمن اخذ نمونه از پیکر ۵ متوفای تعیین هویت نشده، از بستگان سه تن از این عزیزان برای تطابق ژنتیکی نمونه DNA اخذ شده است و کار اخذ نمونه ژنتیک از بازماندگان دو پیکر دیگر به مجرد مراجعه این عزیزان انجام خواهد شد..

آیتی خاطرنشان کرد: اجساد شناسایی شده با دستور مقام قضائی برای خاکسپاری به خانواده‌های گرامیشان تحویل داده می‌شود و سایر موارد نیز بعد از اعلام نتایج آزمایش ژنتیک و احراز هویت طی روزهای آتی تحویل بستگان خواهد شد.

یادآور می‌شود یکی از پیکرهای قربانیان به نام یکتا کلانتری زاده در شهرستان طبس (محل وقوع حادثه) شناسایی و در همان شهرستان به بستگان تحویل شده است.

 

روابط عمومی اورژانس استان یزد با بیان این که مصدومان دیگر نیز در راه انتقال به این مرکز درمانی هستند، اعلام کرد: تمامی مصدومان حادثه قطار به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس منتقل شده و بعد از انجام تریاژ ثانویه و اقدامات اولیه، تعدادی از مصدومان با اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد اعزامی از یزد، به بیمارستان‌های یزد منتقل خواهند شد.

گفتنی است، صبح امروز قطار مسافری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.