• دوشنبه 09 خرداد 1401 - 12:32
  • 560
  • 0 دیدگاه

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر + عکس و داستان فیلم خانگی جادوگر

“بازیگران سریال جادوگر”، جادوگر به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ایرج محمدی جدیدترین سریال کمدی در نمایش خانگی است که قسمت اول آن 25 اردیبهشت 1401 در نمایش خانگی منتشر شد. 
اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر + عکس و داستان فیلم خانگی جادوگر

“بازیگران سریال جادوگر”، جادوگر به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ایرج محمدی جدیدترین سریال کمدی در نمایش خانگی است که قسمت اول آن 25 اردیبهشت 1401 در نمایش خانگی منتشر شد.  با بازی مریم معمومی , جواد رضویان و احمد مهرانفر و …است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر با عکس های بازیگران فیلم جادوگر و داستان فیلم خانگی جادوگر اشنا شوید.

این سریال در ژانر کمدی و خانوادگی با قلم مریم تاجیک و حمزه صالحی به نگارش در آمده است. مسعود اطیابی که در سال‌های اخیر فیلم‌های پرفروشی همچون دینامیت را در سینما داشته است سال 1401 را با فیلم انفرادی آغاز کرد که تاکنون از فروش نسبتا خوبی برخوردار بوده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر + عکس و داستان فیلم خانگی جادوگر


جادوگر تازه ترین سریال نمایش خانگی

سریال «جادوگر» مثل کارهای اخیر این کارگردان، کمدی است. این سریال در ۱۴ قسمت آماده شده و یکشنبه‌ها به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. گزارش امروز هفت صبح علاوه بر تحلیل قسمت اول، حاوی اطلاعاتی درباره سریال است و این‌که چرا بعد از مدت‌ها دو پلتفرم، یک محصول مشترک عرضه کرده‌اند. 

خلاصه داستان سریال جادوگر

فیلمنامه «جادوگر» را مریم تاجیک براساس طرحی از بابک کایدان نوشته و حمزه صالحی آن را بازنویسی کرده است. داستان درباره دو جاعل (احمد مهران‌فر و سیدجواد رضویان) است که پلیس هویت آن‌ها را کشف می‌کند. یکی از آن‌ها (مهران‌فر) به جریزه قشم می‌رود تا با ظاهری جدید زندگی تازه‌ای آغاز کند. 

طی اتفاقی، مردم جزیره گمان می‌کنند او جادوگری می‌داند و همین سرآغاز مسائلی تازه است. قسمت اول سریال، داستانی سرگرم‌کننده دارد و در لحظاتی هم مخاطب را می‌خنداند. با این حال وجه سرگرم‌کننده آن می‌چربد. بنا بر اقتضائات آثار کمدی، شاهد شخصیت‌ها و موقعیت‌های اغراق‌شده هم هستیم که ممکن است این شیوه به مذاق برخی مخاطبان خوش نیاید. 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر + عکس و داستان فیلم خانگی جادوگر


  بازیگران فیلم جادوگر

بخش اعظم داستان قسمت یک، بر دوش احمد مهران‌فر است. او که تجربه خوش «شاهگوش» را در شبکه خانگی دارد، این‌بار هم موفق عمل کرده. واکنش‌های خونسرد او در موقعیت‌های بحرانی، بارزترین ویژگی شخصیت او در قسمت یک است. می‌توان پیش‌بینی کرد که در قسمت‌های آینده نام این بازیگر بیش از پیش سر زبان‌ها بیفتد. 

سهم سیدجواد رضویان از قسمت یک کم است و باید منتظر قسمت‌های بعدی بود. مریم مومن در این سریال وارد نقش متفاوتی شده. او در قامت یک زن که به کارهای خلاف گرایش پیدا کرده، ضلعی از قصه را شکل می‌دهد. او از این فرصت می‌تواند وجهی دیگر از توانایی خود را نشان دهد. گیتی قاسمی که در «زیرخاکی» محبوبیتش بیشتر شد، این‌بار نقش زنی جنوبی را دارد و به‌خوبی از پس گویش آن برآمده. 

اسامی بازیگران اصلی سریال جادوگر

 احمد مهرانفر در نقش قدرت

جواد رضویان بازیگر نقش جهانگیر

مریم مومن در نقش زنی خلافکار و باج گیر

نادر سلیمانی ایفاگر نقش ناخدا سهراب و پدر ساره

شهین تسلیمی در نقش میترا

عرفان ابراهیمی بازیگر شخصیت احد

صحرا اسدالهی در نقش ساره

گیتی قاسمی بازیگر نقش مادر ساره

دیگر بازیگران سریال جادوگر 

 نسیم ادبی ، فقیهه سلطانی، رضا ناجی، متین ستوده، احمد ایراندوست، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال‌زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی بازیگران دیگر در سریال جادوگر هستند.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر + عکس و داستان فیلم خانگی جادوگر

زمان پخش و تعداد قسمت ها سریال جادوگر

فصل اول سریال جادوگر با نام قبلی ناجورها در 14 قسمت ساخته شده و روزهای یک شنبه 8 صبح از طریق پلتفرم فیلیمو و نماوا در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.


 فضا چگونه است؟ 

این نخستین‌بار نیست که داستان یک سریال در جزیره قشم می‌گذرد. «جادوگر» هم روی زیبایی‌های این خطه از کشور دست گذاشته و البته تلاش کرده تصویری ملموس ارائه کند. از این‌روست که سریال علاوه بر خلق فضایی دلنشین، روابط گرم مردم را هم منعکس کرده. استفاده متعدد و متنوع از موسیقی جنوبی عامل دیگری است که فضای سریال را باورپذیر ساخته. نکته دیگر این‌که، قصه بدون بهانه به جزیره نرفته و حالا هم که پای جادوگر به آنجا باز شده و واکنش‌های عجیب مردم، عامل مهم پیش رفتن داستان است. 

زوج کمدی رضویان و مهرانفر موفق می شود؟

جواد رضویان که در سریال «جادوگر» با احمد مهرانفر همبازی شده است، درباره‌ی این همکاری و زوج جدیدی که با او ساخته، توضیح داد: من الان نمی‌توانم این را تایید کنم زیرا نیاز داریم که مخاطب ما را تایید کند.

به گزارش ایسنا، رضویان ادامه می دهد: زوج‌سازی چه در سینما و چه در سریال، کار بسیار سختی است. امیدوارم باز هم بتوانم با احمد کار کنم و از صبوری و تکنیک و اخلاق خوبش یاد بگیرم. برای من بسیار لذت‌بخش است که در آینده هم با او کار کنم و امیدوارم برای مخاطب هم جذاب باشد.

سیدجواد رضویان ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ درباره نقشش در سریال نمایش خانگی «جادوگر» عنوان کرد: در این سریال من نقش یک کلاهبردار را بازی می‌کنم. در کارهایی مثل «جادوگر» ما خودمان بانی خلق خنده نیستیم و موقعیت‌ها به ما کمدی می‌دهند. فضا جدی‌تر است و ما بیشتر درگیر موقعیت کمدی هستیم؛ به این صورت که پرسوناژ، خلق کمدی نمی‌کند و بیشتر، موقعیت‌هاست که بار کمدی را به دوش می‌کشد. کار ما کاملا در بستر درام جلو می‌رود و در موقعیت‌های مختلف، کمدی خلق می‌شود.

او درباره همکاری با مسعود اطیابی ـ کارگردان سریال «جادوگر» ـ گفت: من قبلا هم در فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» افتخار همکاری با مسعود اطیابی را داشته‌ام و با ایشان یک رفاقت بالای ۱۰ سال دارم. مثل برادر بزرگترم هستند و بسیار دوستشان دارم و سعادتی بود که در خدمتشان باشم.