امروز شنبه 16 تیر 1403 شما در واضح نيوز هستيد

جديد ترين ها

مشاهده همه
کد خبر 2417 دوشنبه 29 آبان 1402 - 10:51 417 0
+ -

انتشار ناگهانی متن دروغ و مشکوک دربارۀ مصوبۀ بازنشستگی

انتشار ناگهانی متن دروغ و مشکوک دربارۀ مصوبۀ بازنشستگی
انتشار ناگهانی متن دروغ و مشکوک دربارۀ مصوبۀ بازنشستگی  از ابتدای صبح امروز متنی یکسان به‌صورت ناگهانی در تعداد زیادی از کانال‌های خبری درحال انتشار است که حاوی ادعایی دروغ دربارۀ مصوب

انتشار ناگهانی متن دروغ و مشکوک دربارۀ مصوبۀ بازنشستگی

 از ابتدای صبح امروز متنی یکسان به‌صورت ناگهانی در تعداد زیادی از کانال‌های خبری درحال انتشار است که حاوی ادعایی دروغ دربارۀ مصوبۀ مجلس برای سن بازنشستگی است.

در این متن هماهنگ و مشکوک، ادعا شده که سن بازنشستگی در ایران ۱۲ سال افزایش یافته، درحالی‌که این ادعا خلاف واقع بوده و براساس مصوبۀ مجلس، اولاً میزان افزایش سنوات خدمت پلکانی است و بیشتر افراد در حد چند ماه به سنوات خدمتشان اضافه می‌شود و ثانیاً افرادی که به‌تازگی شروع به کار کنند به میزان سنوات خدمت آن‌ها حداکثر ۵ سال اضافه می‌شود.

 براساس مصوبۀ مجلس که روز گذشته توسط سخنگوی کمیسیون تلفیق و نیز رئیس مجلس شورای اسلامی نیز صراحتاً تشریح شد، حداکثر سنوات خدمت ۳۵ سال یا ۶۲ سال سن برای مردان و ۳۰ سال سنوات خدمت یا ۵۵ سال سن برای زنان است.

 با توجه به عملیات رسانه‌ای که ممکن است دربارۀ مصوبۀ سن بازنشستگی علیه این مصوبه طراحی شود، رسانه‌های مختلف و عموم مردم می‌توانند اخبار موثق دراین‌باره را از طریق روابط عمومی مجلس شورای اسلامی دنبال کنند.

ديدگاه خود را بنويسيد

  • ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط تيم مديريت در وب منتشر خواهد شد.
  • پيام هايي که حاوي تهمت يا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پيام هايي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش