بدهی گندمکاران اردبیلی ۳٠ مهر ۱۴٠۲ پرداخت شد

پرداخت بدهی گندم کاران اردبیل بصورت کامل در مهر ۱۴٠۲ انجام شد  عملیات خرید گندم بعد از گذشت پنج ماه در استان اردبیل به اتمام رسید تا ما در مجموع 279 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را در سال
بدهی گندمکاران اردبیلی ۳٠ مهر ۱۴٠۲ پرداخت شد

پرداخت بدهی گندم کاران اردبیل بصورت کامل در مهر ۱۴٠۲ انجام شد 

عملیات خرید گندم بعد از گذشت پنج ماه در استان اردبیل به اتمام رسید تا ما در مجموع 279 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را در سال زراعی گذشته خرید کنیم.

پرداخت بدهی گندم کاران اردبیل 1402

وی ارزش گندم خریداری شده در این استان را بالغ بر چهار هزار و 180 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: روند خرید گندم در این استان مطلوب و مناسب بوده و بدون هیچ توقفی سعی کردیم تا گندم تولید شده شمال، جنوب و مرکز استان را خریداری کنیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: از این مبلغ تنها 380 میلیارد تومان مطالبه کشاورزان به ویژه گندمکاران باقی مانده بود که با تحقق وعده دولت این رقم که هشت درصد مبلغ را شامل می‌شد، به حساب زارعین واریز شد تا تسویه کامل از بابت خرید گندم و مطالبات آنها انجام شود.

نوبخت افزود: به رغم خشکسالی و شرایط سخت سال زراعی گذشته در سیلابی شدن مناطق مختلف شمالی استان، ما در خرید گندم با افزایش 15 درصدی روبه‌رو بودیم و 200 هزار تن نیاز استان ذخیره‌سازی شده و در سیلوها و انبارها نگهداری می‌شود