• یکشنبه 29 خرداد 1401 - 17:18
  • 99
  • 0 دیدگاه

بیوگرافی و سوابق محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی + عکس

بیوگرافی محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی و سوابق همراه اطلاعات کامل درباره محمد رضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی را در این گزارش بخوانید  به گزارش واضح نیوز سیاسی ؛ رئیس سازمان اسناد و کتابخا
بیوگرافی و سوابق محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی + عکس

بیوگرافی محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی و سوابق همراه اطلاعات کامل درباره محمد رضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی را در این گزارش بخوانید 

به گزارش واضح نیوز سیاسی ؛ رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در حکمی «محمدرضا زائری» را به‌عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان منصوب کرد.

بیوگرافی محمد رضا زائری

محمدرضا زائری متولد 1349 در کرمان است.

سوابق 

او فعالیت‌های پژوهشی، سردبیری و مدیریت رسانه‌های مختلف را در طول بیش از دو دهه گذشته در کارنامه حرفه‌ای‌اش به ثبت رسانده و علاوه‌بر تحصیلات عالی در حوزه علمیه،‌ دارای تحصیلات دانشگاهی تا مقطع دکتری در رشته ادیان و نیز آثار و تألیفاتی با موضوعات سیاست‌گذاری فرهنگی، آسیب‌شناسی فرهنگی انقلاب اسلامی،‌ معارف و اخلاق است.

اندیشگاه فرهنگی در سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران به‌عنوان محل تولید فکر و ارتباط نخبگانی در نظرگرفته می‌شود و از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده. محمدرضا زائری از دی‌ماه سال 1400 سرپرستی این مجموعه را بر عهده دارد.

متن حکم علیرضا مختارپور خطاب به محمدرضا زائری بدین شرح است:

«با سلام

با عنایت به تعهّد، تخصص و شایستگی‌های علمی و اجرایی درخشان جنابعالی در حوزه علم و پژوهش، به موجب این حکم به عنوان «رئیس اندیشگاه فرهنگی» سازمان اسناد و کتابخانه ملّی منصوب می‌شوید.

امید است در دورۀ مسئولیت جنابعالی اندیشگاه فرهنگی پویا و هدفمند با تولید فکر و اندیشه در سپهر معرفتی نظام مقدّس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین باشد.

از درگاه خداوند منّان توفیقات روزافزون‌تان را مسئلت دارم.

منبع:ایسنا

و من‌الله‌التوفیق»