• یکشنبه 30 مهر 1402 - 18:32
  • 135
  • 0 دیدگاه

زمان واریز خسارت بیمه گندم ۱۴۰۲ کی خواهد بود؟

زمان دقیق پرداخت خسارت بیمه گندم ۱۴۰۲ اعلام شد  مدیر شعب بانک‌ کشاورزی گلستان ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در پرداخت طلب کشاورزان گلستانی زمان پرداخت مابه التفاوت گندمکاران گلستانی و غرامت بیمه
زمان واریز خسارت بیمه گندم ۱۴۰۲ کی خواهد بود؟

زمان دقیق پرداخت خسارت بیمه گندم ۱۴۰۲ اعلام شد 

مدیر شعب بانک‌ کشاورزی گلستان ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در پرداخت طلب کشاورزان گلستانی زمان پرداخت مابه التفاوت گندمکاران گلستانی و غرامت بیمه محصولات کشاورزی ۱۴٠۲ را اعلام کرد.

وحید صیادی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت وارده به اراضی کشاورزی در مناطق شمالی و به دلیل خشکسالی اتفاق افتاده است، اضافه کرد: برآورد خسارت وارده به محصولات کشاورزان گلستانی بالغ بر ۳۵۰ هزار میلیارد تومان است که در شهریورماه و قبل از زمان خرید بذر گندم و جو به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

مدیر شعب بانک‌ کشاورزی گلستان با بیان اینکه در سال گذشته کشاورزان گلستانی بیش از ۲۱۵ هزار هکتار از محصولات خود را بیمه کردند که از این تعداد ۱۱۴ هزار هکتار از محصولات آن‌ها از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد دچار خسارت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و اهمیت استفاده بهینه از آب، سیاست دولت بر افزایش سطح کشت گلخانه‌ای است، به همین دلیل با همکاری مسئولان بیش از ۲۰۰ هکتار گلخانه با اعتبار ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در استان احداث شده است.