• چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 7:08
  • 159
  • 0 دیدگاه
  • ورزشی ,

ساعت بازی سپاهان و آلومینیوم اراک پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

زمان بازی تیم فوتبال سپاهان و آلومینیوم اراک در آخرین دیدار خود در لیگ بیست و یکم ' روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند.  واضح نیوز ورزشی-در رقابت‌های ه
ساعت بازی سپاهان و آلومینیوم اراک پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

زمان بازی تیم فوتبال سپاهان و آلومینیوم اراک در آخرین دیدار خود در لیگ بیست و یکم ' روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند. 

واضح نیوز ورزشی-در رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، روز پنجشنبه، دوازدهم خردادماه تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک در آخرین بازی خود رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

تاریخ و ساعت هفته سی‌ام لیگ برتر؛ جام خلیج‌فارس مسابقه تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک

پنجشنبه، دوازدهم خردادماه، ساعت ۲۰

ورزشگاه: نقش جهان

آخرین رویارویی: آلومینیوم اراک صفر- سپاهان صفر

پذیرایی از حریف چغر در راند پایانی

در آخرین هفته لیگ بیست و یکم تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که دو تیم شاید با توجه به شرایط جدول، انگیزه‌های خاصی برای این دیدار نداشته باشند. هرچند سپاهان در شرایطی که کاملاً بعید به نظر می‌رسد می‌تواند چشم به نایب قهرمانی این فصل داشته باشد.

سپاهان هفته گذشته با شکست پرگل مقابل فولاد خوزستان رده دوم جدول را به پرسپولیسی تقدیم کرد که یک بازی کمتر از سپاهان داشت و موفق شده بود شهرخودرو را شکست دهد. در حال حاضر پرسپولیس با دو امتیاز بیشتر از سپاهان در رده دوم جدول حضور دارد و بدون توجه به رأی کمیته انضباطی در مورد دیدار نیمه تمام این تیم مقابل تراکتور، توقف پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در بازی همزمان و پیروزی سپاهان مقابل آلومینیوم می‌تواند سپاهان را به رده دوم بازگرداند؛ در این صورت اما همه چیز در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان به رأی کمیته انضباطی در مورد دیدار تراکتور و پرسپولیس گره می‌خورد.