• چهارشنبه 19 مهر 1402 - 17:39
  • 537
  • 0 دیدگاه

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال کلانتر از شبکه آی فیلم (+خلاصه داستان)

مجموعه پلیسی کلانتر به کارگردانی محسن شاه‌محمدی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با خلاصه داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال کلانتر با ما همراه شوید. مجموعه‌ی تلویزیونی کلانت
ساعت دقیق پخش و تکرار سریال کلانتر از شبکه آی فیلم (+خلاصه داستان)

مجموعه پلیسی کلانتر به کارگردانی محسن شاه‌محمدی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با خلاصه داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال کلانتر با ما همراه شوید.

مجموعه‌ی تلویزیونی کلانتر به تهیه‌کنندگی اصغر زایری، اولین بار در سال 1382 از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال که به قلم محسن شاه‌محمدی به نگارش درآمده، در زمان پخش با استقبال بینندگان روبرو بوده است.

زمان پخش سریال کلانتر از شبکه آی فیلم با خلاصه داستان

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های قدیمی و پلیسی هستید، می‌توانید سریال کلانتر را از شبکه آی فیلم تماشا کنید که پخش آن از روز سه‌شنبه (18 مهر ماه 1402) آغاز شده است. در ادامه، ساعت پخش سریال کلانتر ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش و تکرار سریال کلانتر از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال کلانتر از سه‌شنبه 18 مهر ماه هر شب ساعت 17:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:00 و 09:00 روز بعد که زمان تکرار سریال کلانتر از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال کلانتر

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال کلانتر از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه پلیسی اجتماعی جنایی می‌رویم که درباره‌ی یک افسر وظیفه شناس نیروی انتظامی است.

کلانتر، روایتی پلیسی درباره‌ی سرگرد علی امیری و ستوان رضا بیات است که هر بار برای حل پرونده‌هایی چون سرقت، آدم‌ربایی و قتل درگیر ماجراهایی شده و برای دستگیری مجرمان تلاش می‌کنند.

این سریال چندین اپیزود دارد که در هر کدام، داستانی مجزا با بازیگرانی جدید روایت می‌شود. سریال کلانتر شامل اپیزودهای همسفر (درباره‌ی اختلاف یک زوج جوان)، ستاره و من (درباره‌ی سرقت از شرکت) و اعتراف (دربارهٔ‌ی قتل یک زن) می‌شود.

بازیگران سریال کلانتر

ایرج نوذری در نقش سرگرد امیری

بابک نوری در نقش ستوان بیات

مریم سلطانی در نقش نگین همسر سرگرد امیری

کیوان محمودنژاد، آناهیتا همتی، معصومه آقاجانی، امیر مهدی‌کیا (هادی مهدی‌کیا)، طاهره طایفی، رامبد شکرآبی، سعید آقاخانی، فرهاد مهادیان، پدیده برومند، بهار ارجمند، آزاده خورشیددوست، شادی میمنت، شهلا علیپور، آناهیتا همتی، پرویز فلاحی‌پور، شراره دولت‌آبادی، آفرین چیت‌ساز، مهسا میرزاصادقی و ولی‌الله مؤمنی نیز در این سریال نقش‌آفرینی کردند