• جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 15:32
  • 91
  • 0 دیدگاه

سعید رستمی از قربانیان حادثه گروگانگیری ایلام درگذشت +مراسم تشییع و اینستاگرام

سعید رستمی قربانی گروگان گیری ایلام شد بیوگرافی سعید رستمی قربانی گروگانگیر ایلام و مراسم تشییع و اینستاگرام  واضح نیوز حوادث - سعید رستمی یکی از مجروحان گروگانگیری ایلام که در بیمارستان بستری
سعید رستمی از قربانیان حادثه گروگانگیری ایلام درگذشت +مراسم تشییع و اینستاگرام

سعید رستمی قربانی گروگان گیری ایلام شد بیوگرافی سعید رستمی قربانی گروگانگیر ایلام و مراسم تشییع و اینستاگرام 

واضح نیوز حوادث - سعید رستمی یکی از مجروحان گروگانگیری ایلام که در بیمارستان بستری بود امروز روز فوت کرد و جمع قربانیان گروگانگیری به ۶ تن رسید .

چند روز پیش یکی از نگهبانان سابق ساختمان اداره بنیاد مستضعفان ایلام اقدام به حمله مسلحانه به کارکنان این ساختمان کرد که متاسفانه جان پنج نفر را گرفت سعید رستمی یکی از کارمندان این سازمان بود که به علت ترکشهای نارنجک به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل جراحت و خونریزی بسیار زیاد امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ فوت کرد .

گفته می‌شود نگهبانی که اخراج شده با یک اسلحه وارد ساختمان بنیاد مستضعفان اعلام شده و اقدام به رعب و وحشت در بین کارکنان شده است و آنها را از طبقه دوم طبقه اول منتقل کرده و سپس با انداختن یک نارنجک قرص مجروحیت تعدادی از کارمندان سازمان شد و وقتی که دید راه فراری ندارد با اسلحه اقدام به خودکشی کرد.

در این تیراندازی خانم شیوا محمدی و ناهید روشنی و میلاد فتاحی و سعید رستمی و ساسان ملک زاده فوت کردند

محمد مرادی در گفت وگو با تسنیم، از مرگ آخرین مجروح حادثه گروگانگیری در ایلام خبر داد و اظهار داشت: “سعید رستمی” آخرین مجروح حادثه گروگانگیری ایلام به علت شدت جراحت لحظاتی پیش در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام جان خود را از دست داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: سعید رستمی” آخرین مجروح حادثه حادثه گروگانگیری (28 اوردیبهشت 1401 )ایلام و مرگ او تعداد فوت شدگان این حادثه را 6 نفر کرده است.

منبع : مجله اینترنتی شبونه