• جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 12:21
  • 115
  • 0 دیدگاه
  • خودرو ,

طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی از 27 اردیبهشت تا 3 خرداد 1401 / مقایسه اختلاف قیمت بازار و کارخانه

واضح نیوز اقتصادی - ادامه فروش فیدلیتی و دیگنیتی در سامانه یکپارچه خودرو تا 3 خرداد توسط بهمن موتور را در این بخش بخوانید شرکت بهمن موتور، طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو
طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی از 27 اردیبهشت تا 3 خرداد 1401 / مقایسه اختلاف قیمت بازار و کارخانه

واضح نیوز اقتصادی - ادامه فروش فیدلیتی و دیگنیتی در سامانه یکپارچه خودرو تا 3 خرداد توسط بهمن موتور را در این بخش بخوانید

شرکت بهمن موتور، طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اجرا گذاشته است. این محصولات در کارخانه و بازار چه قیمتی دارند؟

شرکت بهمن موتور، جدیدترین طرح فروش دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است. این طرح تا سه‌شنبه سوم خرداد ادامه دارد.

عرضه این محصولات در قالب قرعه‌کشی انجام می‌شود. در طرح فروش بهمن موتور، موعد تحویل دیگنیتی و فیدلیتی، هفته آخر تیر اعلام شده است.

بر اساس اعلام بهمن موتور، این طرح به فروش نقدی دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم (۵ و ۷ نفره) اختصاص دارد.

متقاضیان می‌توانند تا روز سه‌شنبه سوم خرداد، با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، نسبت ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. البته با وجود تاکید وزارت صمت بر فعالیت بدون اختلال این سامانه، همچنان گزارش‌هایی از مشکلات آن منتشر می‌شود.

طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی از 27 اردیبهشت تا 3 خرداد 1401 / مقایسه اختلاف قیمت بازار و کارخانه

اختلاف قیمت دیگنیتی و فیدلیتی در بازار و کارخانه

قیمت دیگنیتی و فیدلیتی کارخانه خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره)، ۸۴۴ میلیون تومان

این خودرو در بازار حدود یک میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) نیز ۸۵۹ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار یک میلیارد و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

در این طرح، قیمت مصوب خودرو دیگنیتی پرایم نیز ۹۳۵ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو، در بازار یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.