• سه شنبه 25 مهر 1402 - 8:25
  • 96
  • 0 دیدگاه

علت لغو کنسرت مهر ۱۴٠۲ علیرضا قربانی در اصفهان چه بود + واکنش علیرضا قربانی

کنسرت علیرضا قربانی به دلایل نامعلوم در اصفهان لغو شد. مجوز اولیه برگزاری کنسرت در اصفهان از سوی این اداره کل صادرشده بود، اما در مراحل بعدی و به دلیل ناهماهنگی‌های ایجادشده که به سایر ادارات برم
علت لغو کنسرت مهر ۱۴٠۲ علیرضا قربانی در اصفهان چه بود + واکنش علیرضا قربانی

کنسرت علیرضا قربانی به دلایل نامعلوم در اصفهان لغو شد. مجوز اولیه برگزاری کنسرت در اصفهان از سوی این اداره کل صادرشده بود، اما در مراحل بعدی و به دلیل ناهماهنگی‌های ایجادشده که به سایر ادارات برمی‌گردد، مجوز نهایی صادر نشد.

علت لغو کنسرت اصفهان علیرضا قربانی

سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از خبرگزاری مهر، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ماجرای لغو کنسرت علیرضا قربانی را پیگیری می‌کنیم تا این مسأله حل شود.

واکنش علیرضا قربانی نسبت به لغو شدن کنسرت اصفهان وی

علیرضا قربانی صبح روز گذشته (۲۳ مهرماه) در صفحه اینستاگرام خود از عدم صدور مجوز برای برگزاری کنسرت خود در اصفهان خبر داده و آورده بود که: «متأسفم طی روزهای گذشته علیرغم تلاش و پیگیری‌های خارج از تصور تیم اجرایی برای برگزاری کنسرت در شهر اصفهان، مجوز کنسرت صادر نشد. به‌عنوان عضوی از جامعه هنر مستقل کشور اعلام می‌کنم، کم‌سعادت بودیم از دیدار مردم شریف و هنرپرور اصفهان که سهم غیرقابل انکاری در فرهنگ و هنر این سرزمین و حال و هوای یگانه‌اش دارند.

از همه عزیزانی که مثل همیشه با مهر برای حضور در کنسرتِ اشاره شده برنامه ریزی کرده بودند، عذرخواهی می‌کنیم و با لطف پروردگار و امیدوار به رفع برخی موانع غیرمنطقی و با انرژی مضاعف به دیدارتان خواهیم آمد. شرح سختی و مشکلات و پیچیدگی‌های پیش روی این مسیر در این مقال نمی‌گنجد.»

علت لغو کنسرت مهر ۱۴٠۲ علیرضا قربانی در اصفهان چه بود

ظاهراً برای برگزاری کنسرت شرایطی از درون استان گذاشته شده بود که در حال بررسی موضوع هستیم.

معاون حقوقی وزیر ارشاد در ادامه گفت: ما به لغو بی دلیل کنسرت ایراد جدی داریم. نباید این اتفاق‌ها رخ بدهد و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در حال تعامل و پیگیری برای رفع مشکلات به وجود آمده است.

هاشمی گفت: این موضوع طی صحبتی که با مقاماعلت لغو کنسرت مهر ۱۴٠۲ علیرضا قربانی در اصفهانت ارشد استان داشتیم، در حال پیگیری و در مسیر حل است.