امروز جمعه 22 تیر 1403 شما در واضح نيوز هستيد
کد خبر 758 پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 1:03 805 0
+ -

فیلم کامل لحظه دستگیری متهم فراری محله مرتضی گرد را ببینید

فیلم کامل لحظه دستگیری متهم فراری محله مرتضی گرد را ببینید
واضح نیوز حوادث: فیلم لحظه دستگیری متهم اراذل اوباش فراری محله مرتضی گرد که مامور پلیس ۱۱۰ را با ضربات چاقو مصدوم کرد. رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ضاربان مامور مرکز فوریت های پلیسی در

واضح نیوز حوادث: فیلم لحظه دستگیری متهم اراذل اوباش فراری محله مرتضی گرد که مامور پلیس ۱۱۰ را با ضربات چاقو مصدوم کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ضاربان مامور مرکز فوریت های پلیسی در تهران که همان اراذل و اوباش محله مرتضی گرد بودند، خبر داد.

 

به گزارش واضح نیوز به نقل از مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شب گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری دسته جمعی در آدرس مرتضی گرد بلا فاصله موتور سوار ۱۱۰‌( مرکز فوریت‌های پلیس) به محل اعزام شد و سعی کرد در محیط آرامش ایجاد کند که یکی از طرفین درگیری با قمه به مأمور حمله ور شده و وی را از ناحیه گردن و دست چپ شدیداً مجروح کرد و بلافاصله از محل متواری شد.

 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: پس از این حادثه یکی از مأموران که در کانکس نزدیکی محل درگیری بوده برای کمک به محل مراجعه کردند و با حضور مأمور در صحنه هر ۷ نفر اراذل و اوباش که از اراذل و اوباش سابقه دار هستند، دستگیر شدند.

 

سرهنگ موقوفه‌ای عنوان داشت: پلیس با قدرت و اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد کند.

ديدگاه خود را بنويسيد

  • ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط تيم مديريت در وب منتشر خواهد شد.
  • پيام هايي که حاوي تهمت يا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پيام هايي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش