• جمعه 06 خرداد 1401 - 16:09
  • 406
  • 0 دیدگاه

ماجرای استوری اینستاگرام کتایون ریاحی درباره سعید پورصمیمی چه بود ؟

واضح نیوز فرهنگی/ ماجرا و جزئیات متجاوز بودن سعید پورصمیمی از دیدگاه کتایون ریاحی طی یک پیام اینستاگرام و تجاوز سعید پورصمیمی و  افترا و توهین و بردن ابروی سعید پورصمیمی توسط کتایون ریاحی را در ا
ماجرای استوری اینستاگرام کتایون ریاحی درباره سعید پورصمیمی چه بود ؟

واضح نیوز فرهنگی/ ماجرا و جزئیات متجاوز بودن سعید پورصمیمی از دیدگاه کتایون ریاحی طی یک پیام اینستاگرام و تجاوز سعید پورصمیمی و  افترا و توهین و بردن ابروی سعید پورصمیمی توسط کتایون ریاحی را در این بخش بخوانید. 

کتایون ریاحی سعید پورصمیمی را به تجاوز متهم کرد 

کتایون ریاحی با انتشار یک استوری عجیب، سعید پورصمیمی را در دسته‌ی سینماگران متجاوز قرار داد.

استوری کتایون ریاحی آبروی سعید پور صمیمی را برد

استوری کتایون ریاحی برای سعید پورصمیمی

بیوگرافی سعید پورصمیمی 

سعید پورصمیمی بازیگر سالخورده سینمای ایران متولد ۱۳۲۲ در تهران است.

سعید پور صمیمی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

سعید پور صمیمی که به استاد بازی در نقش‌های دوم معروف است موفق به کسب سه سیمرغ بلورین برای فیلم‌های ناخدا خورشید، تحفه‌ها و پرده آخر برای بهترین بازیگر نقش دوم گشته‌است.

از سعید پور صمیمی در دومین «جشنواره کمدی گل‌آقا» به عنوان پیشکسوت سینمای کمدی تقدیر به عمل آمد. سعید پور صمیمی با کسب دو لوح زرین جشنواره فیلم فجر (تا قبل از هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، لوح زرین جایزه برندگان بود) و یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر، یکه تاز و رکورددار دریافت جایزه این بخش از جشنواره فیلم فجر است.

حضور در جشنواره کن ۲۰۲۲ 

سعید پورصمیمی بخاطر بازی در فیلم برداران لیلا ، همراه با ترانه علیدوستی و پیمان معادی و نوید محمدزاده در فستیوال کن ۲۰۲۲ حضور دارد.