• چهارشنبه 04 خرداد 1401 - 9:29
  • 277
  • 0 دیدگاه
  • ورزشی ,

میلاد زکی پور اولین خرید پرسپولیس از گل گهر سیرجان + بیوگرافی میلاد زکی پور

واضح نیوز ورزشی: میلاد زکی پور اولین خرید پرسپولیس از گل گهر سیرجان + بیوگرافی میلاد زکی پور و مبلغ قرارداد میلاد زکی پور با پرسپولیس که بزودی در بخش های دیگر منتشر خواهد شد.  میلاد زکی پور اولی
میلاد زکی پور اولین خرید پرسپولیس از گل گهر سیرجان + بیوگرافی میلاد زکی پور

واضح نیوز ورزشی: میلاد زکی پور اولین خرید پرسپولیس از گل گهر سیرجان + بیوگرافی میلاد زکی پور و مبلغ قرارداد میلاد زکی پور با پرسپولیس که بزودی در بخش های دیگر منتشر خواهد شد.

 میلاد زکی پور اولین خرید پرسپولیس در فصل آینده یک مدافع چپ است؛ البته که استقلالی بودن این بازیکن، همین حالا حساسیت‌ها را برانگیخته است.

آنطور که عنوان شده، پرسپولیس با میلاد زکی‌پور، مدافع چپ باشگاه گل‌گهر به توافق رسیده و قرار است اولین خرید این باشگاه باشد. زکی‌پور که دو فصلی می‌شود در گل‌گهر بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد، سابقه حضور در تیم استقلال را داشته و بعد از آنکه زیاد مورد استفاده قرار نگرفت راهی کرمان شد تا برای امیر قلعه‌نویی بازی کند.

به نظر می‌رسد بازی درخشان او در تقابل تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس، چشم یحیی گل‌محمدی را گرفته و از همان زمان این بازیکن وارد فهرست خرید پرسپولیس شده است./

پرسپولیس از همین حالا برای نقل و انتقالات تابستانی مهیا می‌شود. 

تیمی که ۵ فصل متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد، دراین فصل برای رسیدن به ششمین قهرمانی پیاپی به سد محکمی به اسم استقلال خورد و قافیه را به رقیب دیرینه واگذار کرد. البته که شاگردان یحیی گل‌محمدی، این روز‌ها برای رسیدن به عنوان دومی هم باید جدال سختی با سپاهان داشته باشند.

 

ناکامی در لیگ برتر و از دست رفتن جام حذفی، حالا پرسپولیسی‌ها را به تکاپو انداخته تا هرچه سریع‌تر به فکر تقویت تیم برای فصل آینده باشند. آن‌ها که در فصل جاری اصلا کارنامه موفقی در جذب بازیکن نداشته‌اند، زودتر از موعد کار مذاکره را شروع کرده و حالا حتی اخباری مبنی بر توافق با بازیکنان مدنظر گل‌محمدی هم به گوش می‌رسید.

بیوگرافی

میلاد زکی‌پور متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۷۴ در نوشهر است که در پست مدافع چپ برای باشگاه گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر بازی می‌کند .

میلاد فوتبال خود را از تیم شموشک نوشهر آغاز کرد و تقریباً پنج سال در این تیم بازی کرد. وی سپس به تهران آمد و به عضویت تیم پارسه درآمد. مدتی بعد برای خدمت سربازی به تیم مقاومت تهران پیوست و پس از آن به عضویت تیم نفت تهران درآمد. 

او اولین بازی خود را برای نفت تهران در ۷ دی ۱۳۹۴ مقابل تراکتورسازی تبریز به‌ عنوان بازیکن تعویضی انجام داد. 

زکی‌پور در سال ۱۳۹۵ با قراردادی سه‌ساله به تیم استقلال تهران پیوست. میلاد زکی پور در اولین تجربه حضورش در استقلال توانست رقبای بزرگی در پست خود یعنی میثم مجیدی و یعقوب کریمی را پشت سر بگذارد و سپس امید نورافکن و آرمین سهرابیان را هم کنار بزند و به عنوان دفاع چپ آبی پوشان در لیگ برتر بازی کند. عملکرد خوب او باعث شد مربیانی همچون علیرضا منصوریان و سپس وینفرید شفر با اطمینان تمام او را در ترکیب اصلی استقلال قرار دهند. وی اولین گل خود در دوران حرفه ای را در بازی استقلال و پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر ۹۷–۹۸ به ثمر رساند.  / ویکی پدیا