• یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 0:16
  • 559
  • 0 دیدگاه

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست؟ + بیوگرافی نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام

واضح نیوز - آشنایی با نگار فرهمند بلاگر معروف اینستاگرام و همسر پژمان جمشیدی با بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی و اینستاگرام نگار فرهمند و ازدواج نگار فرهمند و پژمان جمشیدی را در این بخش از واض
نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست؟ + بیوگرافی نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام

واضح نیوز - آشنایی با نگار فرهمند بلاگر معروف اینستاگرام و همسر پژمان جمشیدی با بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی و اینستاگرام نگار فرهمند و ازدواج نگار فرهمند و پژمان جمشیدی را در این بخش از واضح نیوز بخوانید. 

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

معرفی نگار فرهمند بلاگر و مدل معروف اینستاگرام 

نگار فرهمند یک بلاگر و مدلینگ است. او در زمینه مد و پوشاک، لوازم آرایشی و روزمرگی های خود فعالیت دارد. نگار بیش از 300 k فالوور و دنبال کننده دارد.

ادرس پیچ اینستاگرام نگار فرهمند negaarfarahmand میباشد. 

نگار فرهمند ،پژمان جمشیدی، ازدواج نگار فرهمند و پژمان جمشیدی

خبر ازدواج پژمان جمشیدی 

 در برنامه خندوانه با سام درخشانی مهمان این برنامه بودند. و سام درخشان دوست و همکار صمیمی پژمان جشمیدی مستقیم و غیر مستقیم به خبر ازدواج پژمان اشاره کرد

نگار فرهمند

عکس های مدلینگ و بلاگر نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر.

او درباره این عکس نوشت:

روز دوست داشتن مبارک ♥️ هیچ مسیری به سمت شادمانی وجود ندارد شادمانی خود مسیر است (بودا)

زندگینامه پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال 82 ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

این روزها هنرنمایی جمشیدی را به جای مستطیل سبز در قاب تلویزیون و این بار در نقش اول یک سریال تلویزیونی به نام پژمان میبینیم. موضوع سریال پژمان درباره زندگی فوتبالیست ها می باشد جمشیدی درباره سریال پژمان می گوید:من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد.