• پنجشنبه 07 مهر 1401 - 1:53
  • 8361
  • 0 دیدگاه

همه چیز درباره حدیث نجفی و نحوه کشته شدن وی در اغتشاشات+ عکس

خبر کشته شدن حدیث نجفی دختر کرجی متولد در اغتشاشات اخیر ، سوژه داغ رسانه های فارسی زبان بیگانه از جمله بی بی سی و ایران اینترنشنال شده است تا بازهم از آب گل آلود ماهی بگیرند و خبرهای دروغین خود را بیش
همه چیز درباره حدیث نجفی و نحوه کشته شدن وی در اغتشاشات+ عکس

خبر کشته شدن حدیث نجفی دختر کرجی متولد در اغتشاشات اخیر ، سوژه داغ رسانه های فارسی زبان بیگانه از جمله بی بی سی و ایران اینترنشنال شده است تا بازهم از آب گل آلود ماهی بگیرند و خبرهای دروغین خود را بیشتر به خورد مردم دهند . حالا حدیث نجفی که بود و چگونه کشته شد را در این بخش از سایت خبری واضح نیوز بخوانید . 

حدیث نجفی دختر کرجی متولد ۱۵ دی ۱۳۷۸ که در اغتشاشات چند روز گذشته در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ به طرز نامعلومی کشته شد 

طبق اطلاعات بدست آمده وی در رستورانی، واقع در مهرشهر کرج کار می‌کرد. سه خواهر بزرگ‌تر و یک برادر کوچک‌تر از خودش داشت و فرزند چهارم خانواده بود. او دارای دیپلم طراحی دوخت بود.

پیکر حدیث نجفی جمعه یکم مهرماه در آرامستان بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شده است. 

پدر «حدیث نجفی» گفت:دختر من هنرمند بود و از سیاست چیزی نمیدانست. من خودم جنازه فرزندم را دیدم. خون دختر من گردن کسانی است که از طریق رسانه‌های خارجی دعوت به آشوب کردند و حدیث من را گرفتند.

خودشان آن طرف آب نشسته‌اند و مردم از همه جا بی‌اطلاع را دعوت به مبارزه میکنند؛ اگر ادعای مبارزه دارید چرا کف خیابان نیستید و امثال دختر من باید از دنیا بروند؟

بی‌بی‌سی دروغ می‌گوید. هیچ‌کس نمی‌تواند من را تحت فشار قرار دهد تا برخلاف میلم حرف بزنم.

پلیس فرزند من را نکشته است. فرزند من بی‌گناه بود و درخواست رسیدگی عاملین این جنایت را از مراجع قضایی خواهانم.

منابع خبر : تسنیم و خبرگزاری دانشجو و رکنا و ویکی پدیا