• یکشنبه 08 خرداد 1401 - 20:11
  • 484
  • 0 دیدگاه

وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

آیا دوشنبه 9 خرداد 1401 تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا و گرد و غبار ، تعطیلی دوشنبه 9 خرداد مدارس و ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی فردا دوشنبه 9 خرداد 1401 و وضعیت تعطیلی مدرسه ها د
وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

آیا دوشنبه 9 خرداد 1401 تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا و گرد و غبار ، تعطیلی دوشنبه 9 خرداد مدارس و ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی فردا دوشنبه 9 خرداد 1401 و وضعیت تعطیلی مدرسه ها در روز دوشنبه 9 نهم خرداد را با جزئیات کامل بخوانید.

آب و هوای خیلی از شهرهای کشور دارای ذرات بسیار خطرناک گرد و غبار است . در خیلی از مناطق غلظت این ذرات بسیار بالاست و باعث آسیب رساندن به ریه میشود . به همین دلیل احتمال تعطیلی مدارس و به تعویق افتادن امتحانات دانش اموزان در شهرهای مختلف وجود دارد.

خبر تعطیلی مدارس روز دوشنبه 9 خرداد هنوز از طرف مسولان مربوطه آموزش و پرورش اطلاع رسانی نشده است. به دلیل آلودگی هوا و وجود ذرات گرد و غبار احتمال تعطیلی فردا دوشنبه وجود دارد. و باید تا آخر امشب ساعت 24:00 منتظر اطلاعیه تعطیلی آموزش و پرورش برای فرداا دوشنبه 9 خرداد 1401 باشیم.

وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه 9 خرداد هنوز مشخص نشده است . در حال تکمیل خبر...

وضعیت هوای 8 خرداد / پیش بینی وضعیت هوای 9 خرداد

وضعیت آلودگی و گرد و غبار امروز يکشنبه و برای فردا دوشنبه 9 خرداد با بررسی آخرین شاخص ها و ذرات وزش باد همراه با گردوخاک در نوار شرقی کشورصورت می گیرد.

واضح نیوز اجتماعی / کارشناس هواشناسی اعلام کرد : طی چند روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

از اواسط این هفته در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، ارتفاعات تهران، البرز و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده، وزش باد و گاهی رعد وبرق پیش بینی می شود.