• یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 17:56
  • 571
  • 0 دیدگاه

شایعه تا واقعیت کما رفتن امیر تتلو | ماجرای کامل فیلم کما رفتن امیر تتلو خواننده پاپ ایرانی در ترکیه

امیر تتلو خواننده پرحاشیه ایرانی در ترکیه به کما رفت ،از شایع تا واقعیت کما رفتن امیر تتلو و فیلم احیای قلب و تنفس مصنوعی امیر تتلو در شبکه های اجتماعی و فیلم و ویدئویی منتشر شده که در آن پزشکان در حا
شایعه تا واقعیت کما رفتن امیر تتلو | ماجرای کامل فیلم کما رفتن امیر تتلو خواننده پاپ ایرانی در ترکیه

امیر تتلو خواننده پرحاشیه ایرانی در ترکیه به کما رفت ،از شایع تا واقعیت کما رفتن امیر تتلو و فیلم احیای قلب و تنفس مصنوعی امیر تتلو در شبکه های اجتماعی و فیلم و ویدئویی منتشر شده که در آن پزشکان در حال احیای او هستند را با جزئیات کامل و علت کما رفتن امیر تتلو را میخوانید. 

ماجرای کامل فیلم جنجالی کما رفتن امیر تتلو و واکنش ها ببینید + علت کما رفتن

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.

از ساعاتی پیش ویدئو کما رفتن امیر تتلو خواننده در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که نشان می دهد پرشکان در حال احیای او هستند و امیر تتلو به کما رفته این خبر تاکنون تایید نشده و البته صحت ندارد و در برخی موارد این روش ها برای جذب فالور و بازدید از سوی فن پیج ها و پیج های فیک در شبکه های اجتماعی منتشر میشود

البته برخی خوانندگان برای تبلیغ آهنگ و ترانه خود از اینگونه شگردها استفاده می کنند، البته این مورد درباره امیر مقصودلو صدق نمی کند و او تاکنون دست به چنین روشهایی برای تبلیغ ترانه و اهنگ هایی خود نمی زند. چندی پیش خواننده آمریکایی برای تبلیغ آهنگ جدیدش، عکس بارداری خود را منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در تبلغ ترانه جدیدش بود.

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.

یک ویدئو در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که نشان می دهد امیرتتلو به کما رفته و پزشکان درصدد احیای آن هستند. فرتاک نیوز تنها انعکاس دهنده این خبر است و صحت آن را تایید و یا رد نمی کند.

اطلاعات بیشتر درباره امیر تتلو:

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی‌ بی‌خیال است.