امروز شنبه 16 تیر 1403 شما در واضح نيوز هستيد

جديد ترين ها

مشاهده همه
کد خبر 2186 چهارشنبه 10 آبان 1402 - 0:42 843 1
+ -

بازپخش سریال یوسف پیامبر از شبکه آی فیلم از سه‌ شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴٠۲

بازپخش سریال یوسف پیامبر از شبکه آی فیلم از سه‌ شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴٠۲
شبکه آی فیلم سریال یوسف پیامبر را جایگزین سریال نون خ میکند.  با اتمام پخش سریال نون خ، سریال قدیمی یوسف پیامبر (یوزارسیف) از روز سه شنبه ۱۶ آبان هرشب ساعت ۲۲ از این شبکه بازپخش خواهد شد. در خ

شبکه آی فیلم سریال یوسف پیامبر را جایگزین سریال نون خ میکند.  با اتمام پخش سریال نون خ، سریال قدیمی یوسف پیامبر (یوزارسیف) از روز سه شنبه ۱۶ آبان هرشب ساعت ۲۲ از این شبکه بازپخش خواهد شد.

در خلاصه داستان «یوسف پیامبر (ع)» آمده است: زمانی که یعقوب علیه‌السلام، مردمان بنی‌اسرائیل را به معبود یگانه عالم فراخوانده و از پرستش خدایان سرد و سنگی انذار می‌دهد؛ خداوند کریم، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف علیه‌السلام را به وی عطا می‌کند که در حسن و جمال، بی‌نظیر است. یوسف علیه‌السلام در کودکی رویای عجیبی می‌بیند؛ رویایی که در آن خورشید و ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌افتند. یعقوب علیه‌السلام که این رویای عظیم را می‌شنود؛ به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند. پس از چندی، برادران یوسف که به علاقه پدرشان نسبت به یوسف رشک می‌ورزیدند، او را به صحرا برده و به چاه بدخواهی می‌افکنند؛ اما خداوند که اراده فرموده تا به واسطه یوسف علیه‌السلام، مردم را به راه نجات و هدایت دعوت نماید؛ او را از پستی چاه رهانیده و بلندی مقام و مرتبت عطا می‌نماید.  

بازیگران 

در این سریال بازیگرانی چون مصطفی زمانی، کتایون ریاحی، لیلا بلوکات، جعفر دهقان، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، جهانبخش سلطانی، امیرحسین مدرس و الهام حمیدی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

 زمان پخش و تکرار یوسف پیامبر آی فسلم آبان ۱۴٠۲

سریال «یوسف پیامبر» از سه‌شنبه ۱۶ آبان، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

ديدگاه خود را بنويسيد

  • ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط تيم مديريت در وب منتشر خواهد شد.
  • پيام هايي که حاوي تهمت يا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پيام هايي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
  • س این فیلم جومونگ بچه ها را از درس باز کرد