امروز پنجشنبه 10 آذر 1401 شما در واضح نيوز هستيد | تا اکنون 683 مطلب در سايت منتشر شده است
کد خبر 658 دوشنبه 16 خرداد 1401 - 16:14 230 0
+ -

ایربگ خودروی ام وی ام ۳۱۵ حامد سلطانی در زمان تصادف باز نشد / مرگ همسر و فرزند مجری معروف بخاطر نقص فنی ایربگ

حامد سلطانی مجری محبوب تلویزیون چند روز قبل با خودروی mvm 315 دچار سانحه شد و متاسفانه همسر و فرزند خردسال خود را از دست داد. با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی، ایربگ خودرو در ز
ایربگ خودروی ام وی ام ۳۱۵ حامد سلطانی در زمان تصادف باز نشد / مرگ همسر و فرزند مجری معروف بخاطر نقص فنی ایربگ

حامد سلطانی مجری محبوب تلویزیون چند روز قبل با خودروی mvm 315 دچار سانحه شد و متاسفانه همسر و فرزند خردسال خود را از دست داد. با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی، ایربگ خودرو در زمان تصادف عمل نکرده است و همین موضوع باعث جان باختن همسر و فرزند حامد سلطانی شده است. 

واضح نیوز حوادث: معاون پلیس راهور با اشاره به باز نشدن ایربگ‌های خودروی حامد سلطانی در تصادفات اخیر این مجری تلویزیون، از تعیین سهم تقصیر کارشناسان پلیس‌راه برای سازمان استاندارد و خودروساز مربوطه در این سانحه خبر داد.

در این تصادف، خودروی آقای سلطانی حین تردد، ابتدا از جاده خارج شده و سپس خودرو به جاده بازگشته، اما در نهایت به لاین مقابل (سمت چپ) رفته و خودرو در لاین مخالف واژگون شده بود.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه استان اصفهان، علت تامه این واژگونی و خروج از جاده را سه مورد اعلام کردند، تصریح کرد: نخست بی‌مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی، بی‌توجهی، بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تأیید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت، دوم بی‌مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی توسط شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به علت باز نشدن ایربگ‌های خودرو و سوم بی‌احتیاطی توسط راننده خودرو به علت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی، علت تامه تصادف مذکور است.

به گفته این مقام انتظامی، برای سازمان استاندارد و خودروساز مربوط در این تصادف سهم تقصیر تعیین و گزارش سانحه رانندگی مذکور به مرجع انتظامی و قضائی ارسال شده است.

جهانی افزود: به هر حال ممکن است که تصادف در برخی موارد مانند مورد مذکور اجتناب‌ناپذیر باشد، اما سؤال اصلی این است که آیا هر واژگونی و تصادفی باید منجر به فوت یا مجروحیت سرنشینان شود یا اینکه این سؤال مطرح می‌شود، در صورتی که خودروی مذکور ایمنی‌های لازم و کافی را داشت، نتیجه این سانحه تأسف‌برانگیز، مرگ سرنشینان بود؟! قطعاً پاسخ منفی است.

معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهور یادآور شد: اگر حداقل استاندار‌های جهانی در خودروسازی کشور وجود داشته باشد، قطعاً ایمنی سرنشینان بیش از پیش تأمین شده و بخش عمده‌ای از جان‌باختگان سوانح رانندگی به جای فوت، مجروح شده و مجروحان تصادفات نیز دیگر مجروح نخواهند شد یعنی تصادفات فوتی تبدیل به جرحی و تصادفات جرحی تبدیل به تصادفات خسارتی می‌شود.

ديدگاه خود را بنويسيد

  • ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط تيم مديريت در وب منتشر خواهد شد.
  • پيام هايي که حاوي تهمت يا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پيام هايي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]