• پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 1:22
  • 97
  • 0 دیدگاه

اخرین وضعیت سلامتی اسدالله یکتا بعد از ابتلا به کرونا (۲۲ اردیبهشت)

۴۰ درصد ریه های اسدالله یکتا درگیر کرونا شده است. در این بخش از سایت واضح نیوز از آخرین وضعیت سلامتی اسدالله یکتا باخبر شوید . اسدالله یکتا روز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) به دلیل ابتلا به ویروس
اخرین وضعیت سلامتی اسدالله یکتا بعد از ابتلا به کرونا (۲۲ اردیبهشت)

۴۰ درصد ریه های اسدالله یکتا درگیر کرونا شده است. در این بخش از سایت واضح نیوز از آخرین وضعیت سلامتی اسدالله یکتا باخبر شوید .

اسدالله یکتا روز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و درگیر ۳۰ درصدی ریه در بیمارستان بستری شد.

واضح نیوز - خبر بستری شدن اسدلله یکتا در بیمارستان نیکان به سبب ابتلا به کرونا و درگیری ۳۰ درصدی ریه وی را محمد یکتا فرزند این بازیگر دوست‌داشتنی و پیشکسوت سینما اعلام کرده است.

وی اعلام کرده است: عصر امروز (دوشنبه ۲۰ اردیبهشتماه)، پدرم در بیمارستان نیکان بستری شد و طبق گفته پزشکان ظاهرا حال او نسبت به پیش از حضور در بیمارستان بهتر شده است. اما بنا به تصمیم مادرم و اعضای خانواده برای جلوگیری از شدت گرفتن بیماری، پدر در بیمارستان بستری خواهد بود.

پیش از این همسر اسدالله یکتا گفته بود که یکتا به دلیل زمین خوردن و ضرب دیدگی دنده احساس درد می‌کرد و تنفسش دچار مشکل شده بود. خودش گمان می‌کرد که این اختلال تنفسی به سبب همان ضرب‌دیدگی است اما من به ابتلای اسدالله یکتا به ویروس کرونا مشکوک شدم./ایرنا