• یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 14:05
  • 314
  • 0 دیدگاه
  • خودرو ,

طراحی و تولید تارا پیکاپ k137 در ایران خودرو بزودی انجام میشود + عکس اولیه پیکاپ تارا k137

واضح نیوز - ایران‌خودرو در حال مذاکره با یکی از شرکت‌های طراحی خارجیه تا پیکاپی با کد K137 براساس پلتفرم IKP1 با همون پلتفرم بومی شده PF1 پژو تولید کنه. این پیکاپ که احتمالا چهارچرخ محرکه، ق
طراحی و تولید تارا پیکاپ k137 در ایران خودرو بزودی انجام میشود + عکس اولیه پیکاپ تارا k137

واضح نیوز - ایران‌خودرو در حال مذاکره با یکی از شرکت‌های طراحی خارجیه تا پیکاپی با کد K137 براساس پلتفرم IKP1 با همون پلتفرم بومی شده PF1 پژو تولید کنه. این پیکاپ که احتمالا چهارچرخ محرکه، قراره که طراحی متفاوتی از تارا داشته باشه و در بخش فنی ارتقا پیدا کنه.

پلتفرم تارا برای ساخت وانت K۱۳۷ ایران خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته با طراحی متفاوتی که بازار پرچمدار سدان‌های ایران خودرو را تحت تاثیر قرار ندهد. The post پیکاپ ایران‌خودرو K۱۳۷ در راه بازار… تارا وانت می‌شود! 

تارا،پیکاپ،تارا پیکاپ k137, تارا k137

محمدجواد نورایی: به دنبال توسعه محصولات جدید بر پایه پلت فرم ایرانیزه شده‌ی PF۱ پژو سیتروئن، اخیراً شرکت ایران‌خودرو مذاکراتی را با یکی از شرکت‌های طراحی خارجی کلید زده تا به‌عنوان مشاور در طراحی یک وانت جدید بر پایه پلت فرم IKP۱ (که همان نمونه بومی شده پلت فرم PF۱ پژو محسوب می‌شود)، به ایران‌خودرو کمک کند.

Tara pikap k137,ایران خودرو k137,k137 تارا ،پیکاپ ایران‌خودرو

در برنامه‌ی توسعه‌ای این خودرو که فعلاً با نام فنی کی ۱۳۷ (K۱۳۷) شناخته می‌شود، علاوه بر تغییرات در بدنه و استایل، بحث ارتقا موتور نیز مطرح شده و این پیکاپ احتمالاً چهار چرخ محرک خواهد بود.

پیکاپ تارا،تارا پیکاپ،طراحی تارا پیکاپ k137

با دیدگاه منفی مشتریان ایرانی نسبت به تبدیل خودروهای سواری ساخت داخل به وانت، به جهت اینکه این پیکاپ بر مبنای خودرو جدید ایران‌خودرو یعنی تارا است، احتمال از رونق افتادن بازار این سدان نیز مطرح است. به همین سبب، مدیران شرکت تصمیم دارند تا با اعمال بیشترین تغییرات در استایل محصول، تشابه ظاهری این خودرو با تارا را به حداقل ممکن برسانند.

پیش‌بینی می‌شود که این خودروی کار و تجاری تا اواخر سال آینده روانه بازار شده و جایگزین وانت آریسان شود.

منبع : سایت پدال