• پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 0:00
  • 158
  • 0 دیدگاه

زمام دقیق آزمون استخدامی آموزش وپرورش ۱۴۰۱ اعلام شد+ آخرین جزئیات

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند؛ قرار است ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آزمون استخدامی اخیر جذب شو
زمام دقیق آزمون استخدامی آموزش وپرورش ۱۴۰۱ اعلام شد+ آخرین جزئیات

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند؛ قرار است ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آزمون استخدامی اخیر جذب شوند.

واضح نیوز : آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 اردیبهشت برگزار می‌شود و بیش از 500 هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

آنگونه که سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کره این وزارتخانه 159 هزار نفر نیرو برای سال تحصیلی آینده کمبود نیرو دارد و قرار است 34 هزار و 813 نفر در آزمون استخدامی اخیر جذب شوند.

کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1401 ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش از روز 12 اردیبهشت در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و … از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

برگه راهنمای این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات لازم این برگه راهنما را مطالعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کنند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

اقدامات لازم برای رفع مغایرت کارت آزمون

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

در صورت مغایرت در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 7، 11، 12، 15 و 16 (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه 5 درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت 1401 منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

ساعت برگزاری آزمون

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح (هشت) است. در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت 7:30 بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند. / تسنیم