• پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 11:39
  • 549
  • 0 دیدگاه

بیوگرافی آبان عسکری سریال یاغی کیست ؛ خواهر جاوید در سریال یاغی

بیوگرافی آبان عسکری ؛ خواهر جاوید در سریال یاغی را بشناسید . در این گزارش بیوگرافی آبان عسکری بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی همراه با زندگی شخصی و ازدواج و همسر آبان عسکری و فیلم های آبان عسکری همراه
بیوگرافی آبان عسکری سریال یاغی کیست ؛ خواهر جاوید در سریال یاغی

بیوگرافی آبان عسکری ؛ خواهر جاوید در سریال یاغی را بشناسید . در این گزارش بیوگرافی آبان عسکری بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی همراه با زندگی شخصی و ازدواج و همسر آبان عسکری و فیلم های آبان عسکری همراه با عکسها و تصاویر آبان عسکری بازیگر نقش عاطفه فیلم یاغی را ببینید.

سریال یاغی این روزها یکی پرمخاطب ترین فیلم های فیلیمو شده است. در این سریال آبان عسکری هم در نقش عاطفه خواهر جاوید ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی آبان عسکری و همسرش

آبان عسکری متولد 5 اردیبهشت ماه 1360 در تهران می باشد. او دارای مدرک فوق لیسانس در رشته تئاتر بوده و از سال 1388 بازیگری تئاتر را آغاز کرد و با بازی در فیلم «سوفی و دیوانه» در سال 1395 به شهرت رسید و با ایفای نقش در سریال محبوب یاغی به کارگردانی محمد کارت محبوبیت زیادی کسب کرد. جالب است بدانید که او همسر قانونی محمد کارت است.

محمد کارت بازیگر و کارگردان صاحب نامی است که فیلم های فوق العاده ای همچون «شنای پروانه» را کارگردانی و در فیلم های «نسبت خونی»، «آزادی مشروط» و… ایفای نقش کرده است.

عکس آبان عسکری و همسرش , تصاویر آبان عسکری بازیگر سریال یاغی

آبان عسکری در سریال یاغی

آبان عسکری در سریال یاغی نقش عاطفه قنبرزاده خواهر جاوید که یک نوازنده هنگ درام است را به زیبایی هر چه تمام تر ایفا می کند. او سعی دارد حامی و پشتیبان برادرش ناتنی اش؛ جاوید باشد. آنها در کودکی پدر و مادرشان را از دست می دهند و به سختی در یکی از محله های پایین شهر تهران به نام لیانشامپو زندگی می کنند تا اینکه یک اتفاق زندگی آنها را زیرو رو می کند.

عکس آبان عسکری در سریال یاغی

عکس آبان عسکری در سریال یاغی

عکس آبان عسکری در سریال یاغیتصاویر ابان عسکری

تصاویر آبان عسکری در سریال یاغی

 آبان عسکری در سریال یاغی تصاویر جدید بازیگر سریال یاغی

لیست بهترین فیلم های آبان عسکری

  • فیلم سینمایی «مات» به کارگردانی صبا کاظمی
  • «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور
  • «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت

عکس های آبان عسکری و همسرش؛ محمد کارت

این دو هنرمند زندگی عاشقانه ای دارند و محمد کارت چندین پست در صفحه اینستاگرامش برای تبریک تولد همسرش آبان عسکری منتشر کرده و در تمام این پست ها او را “رفیق” خطاب کرده است.

عکس های آبان عسکری و همسرش؛ محمد کارت

عکس های آبان عسکری و همسرش؛ محمد کارت 2

عکس های آبان عسکری و همسرش؛ محمد کارت 3

منبع:مینویسم