• یکشنبه 28 آبان 1402 - 21:33
  • 801
  • 0 دیدگاه

آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۹ آبان تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس ۲۹ آبان ۱۴٠۲

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 29 آبان 1402 تعطیلی کلیه مدارس بهبهان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فردا دوشنبه با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان، با توجه به پیش بینی  بارندگی شدید در روز دوشنبه
آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۹ آبان تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس ۲۹ آبان ۱۴٠۲

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 29 آبان 1402

تعطیلی کلیه مدارس بهبهان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فردا دوشنبه

با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان، با توجه به پیش بینی  بارندگی شدید در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۹ و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی،  ضروری است، فردا دوشنبه کلیه کلاس های درس در کلیه مدارس و  در کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان و پیش دبستانی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار گردد.

حضور مدیران و سایر عوامل اجرایی در مدارس به منظور نظارت بر اجرای کلاس های غیرحضوری و رسیدگی به سایر امور جاری  آموزشگاه الزامی میباشد

مدارس مشهد با توجه به قرار گرفتن در شرایط نارنجی تعطیل نشد .

با توجه به پایان بخش خبری شبکه استانی خراسان رضوی بدون هیچ خبری مبنی بر تعیین وضع آلودگی هوا و گذر از ساعت 21:00 شب ، و همچنین عدم تعطیلی مدارس مشهد در شیفت عصر امروز

فردا دوشنبه مدارس مشهد دایر است .

مدارس زیدون (خوزستان) نیز فردا به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل اعلام شد.

مدارس و دانشگاه های استان اصفهان دوشنبه ۲۹ آبان ماه باز هستند به دلیل کاهش شاخص آلودگی

مسعود شیشه فروش در جلسه امروز گفت :  آلودگی هوای استان اصفهان با توجه به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی و پیش بینی کارشناسان و بارندگی ها مبنی برکاهش غلظت آلاینده ها میباشد فعالیت مدارس و دانشگاه های استان در روز دوشنبه ۲۹ آبان را عادی اعلام کرد. 

محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان به حالت قبل بازگشت

مدارس بهبهان در روز دوشنبه تعطیل شد!

ستاد مدیریت بحران شهرستان بهبهان:

با توجه به پیش بینی  بارندگی شدید در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۹ و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی،  ضروری است، فردا دوشنبه کلیه کلاس های درس در کلیه مدارس و  در کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان تعطیل است.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مدارس استان بوشهر در همه سطوح در روز دوشنبه ۲۹ آبان به صورت غیر حضوری خواهد بود.

 

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل احتمال بارش‌های رگباری، رعد و برق و احتمال آب گرفتگی معابر؛ تمامی مدارس استان بوشهر در همه مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری دایر است.

مدارس استان بوشهر روز دوشنبه غیر حضوری شد

در ادامه اطلاعیه بیان شده است: مورد تاکید است با عدم حضور دانش آموزان در مدرسه فرایند آموزش به صورت غیر حضوری در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.