• دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 7:43
  • 109
  • 0 دیدگاه
  • خودرو ,

نسل جدید رنج‌روور اسپرت به بازار می‌آید + تصاویر و مشخصات

به گزارش واضح نیوز  ؛ رنج روور مدل ۲۰۲۳ همراه با تصاویر و مشخصات مدل جدید و اسپرت رنج روور جگوار و لندرور را در این بخش بخوانید  رنج‌روور اسپرت یکی از سودآورترین محصولات گروه خودروسا
نسل جدید رنج‌روور اسپرت به بازار می‌آید + تصاویر و مشخصات

به گزارش واضح نیوز  ؛ رنج روور مدل ۲۰۲۳ همراه با تصاویر و مشخصات مدل جدید و اسپرت رنج روور جگوار و لندرور را در این بخش بخوانید 

رنج‌روور اسپرت یکی از سودآورترین محصولات گروه خودروسازی جگوار-لندروور است

نسل جدید رنج‌روور اسپرت به بازار می‌آید + تصاویر و مشخصات

رنج روور سفارشی 

واضح نیوز : نسل جدید رنج‌روور اسپرت، فراری سفارشی که تنها یک دستگاه از آن ساخته شده، زیرمجموعه جدید فولکس‌واگن برای ساخت شاسی‌بلندهای الکتریکی و سوپرکار جدید اتریشی که ۲۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

شاسی‌بلند اسپرت رنج‌روور

لندروور نسل جدیدی از مدل رنج‌روور اسپرت را رونمایی کرد که از پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد. خودروساز انگلیسی وعده داده که دو سال دیگر یک مدل کاملا الکتریکی از آن هم تولید خواهد کرد.

رنج روور ۲۰۲۳،رنج روور سفارشی،رنج روور نسل جدید

نسل اول رنج‌روور اسپرت در سال ۲۰۰۵ و در واکنش به شاسی‌بلندهای اسپرت پورشه و ب‌ام‌و به بازار عرضه شد. این ماشین در هفده سال گذشته یکی از پرطرفدارترین و پرسودترین محصولات گروه خودروسازی جگوار-لندروور بوده است.

ظاهر ماشین فرم کلی نسل قبلی را حفظ کرده، اما طراحان لندروور آن را با نگاهی مینیمال مدرن‌تر طراحی کرده‌اند. ماشین از قبل اسپرت‌تر شده و به فن‌آوری‌های جدید لندروور مجهز است. یکی از این فن‌آوری‌ها سیستمی است که با تشخیص وضعیت جاده شاسی، کمک‌فنر و میزان نیرویی که هر چرخ نیاز دارد را تنظیم می‌کند.