• جمعه 13 خرداد 1401 - 9:30
  • 215
  • 0 دیدگاه

واکنش مسؤلان و مقامات به صفر شدن امار فوتی های کرونا در ایران

واضح نیوز اجتماعی: واکنش مسؤلان و مقامات به صفر شدن امار فوتی های کرونا در کشور و تبریک به مردم و کادر درمان را در این گزارش واضح نیوز بخوانید  تلاش ۲۴ ساعته کادر سلامت آمار فوتی کرونا را به ص
واکنش مسؤلان و مقامات به صفر شدن امار فوتی های کرونا در ایران

واضح نیوز اجتماعی: واکنش مسؤلان و مقامات به صفر شدن امار فوتی های کرونا در کشور و تبریک به مردم و کادر درمان را در این گزارش واضح نیوز بخوانید 

تلاش ۲۴ ساعته کادر سلامت آمار فوتی کرونا را به صفر رساند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه واکسیناسیون اکثریت مردم باعث شد ایمنی قابل توجهی در برابر ویروس کرونا ایجاد شود، گفت: تلاش ۲۴ ساعته کادر سلامت، آمار فوتی کرونا را به صفر برساند.

پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب همزمان با صفر شدن فوتی‌های کرونا

صفحه اینستاگرام سایت رهبر انقلاب همزمان با صفر شدن تعداد تلفات کرونا در ایران بعد از ۲ سال و ۱۰۰ روز پستی را منتشر کرد.

پیام تبریک صفر شدن کرونا توسط رهبر انقلاب اسلامی

آیت‌الله رئیسی در پیامی به مناسبت صفر شدن آمار متوفیان کرونا:

صفر شدن آمار متوفیان کرونا در ضمن تحریم‌های ظالمانه و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی به دست آمد/ مجاهدت‌های مومنانه کادر درمان و آحاد مردم در مقابله با کرونا در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد

رئیس جمهور با پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت و تسلیت به همه بازماندگان متوفیان از کرونا، دستاورد رسیدن آمار متوفیان کرونا به صفر را به ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب تبریک گفت و از تلاش ‌های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و همه کادر درمان صمیمانه قدردانی کرد.

رئیس جمهور درپیامی صفر شدن آمار متوفیان ناشی از کرونا را حاصل همراهی ماندگار مردم و تلاش دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان دانست.

متن پیام تبریک رئیس جمهور

امروز در سایه همراهی شما مردم فهیم و تلاش و همت دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان در مدیریت همه جانبه کرونا، شاهد صفر شدن آمار فوتی های ناشی از کرونا در سطح کشور هستیم.

واکنش وزیر بهداشت به صفر شدن فوتی‌های کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

وزیر بهداشت از به صفر رسیدن آمار فوتی های کرونا خبر داد و در توییتی نوشت: پس از دو سال و صد روز مقابله ملت قدرتمند ایران با کرونا و درحالی که در آمریکا و اروپا آمار تلفات بالایی گزارش می شود، ایران نخستین روز بدون فوت کرونا را تجربه کرد.

این موفقیت را به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تبریک می گویم و بر ارواح بلند شهدای مدافع سلامت درود می فرستم.